Rolig kväll!!

Jag och Jennie har nu tittat på sista avsnittet av Mammas pojkar. Roligt, fast ändå inte. Allihopa valde ju fel brudar, utom Tim!!

Det hela slutade iaf med att jag och jennie ligger i min och mathias säng och garvar ihjäl oss åt att våra magar kluckar när man trycker ut och drar in magarna fort. Vi skrattade så tårarna sprutade och Mathias kom in och frågade vad fan vi höll på med, men vilket roligt ljud!!!! Att ens mage kan låta som ett helt akvarium!!



Dagens roliga är iallafall detta klipp med min och (framförallt) Jennies favorit Tim!!
Vilket roligt klipp(just nu var det det iallafall!!)
http://www.tv4play.se/noje_och_humor/mammas_pojkar?videoId=1.1384790

SE DET!

Tjofadderittan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0