Dålig uppdatering

Det har varit lite mycket nu på sistone så därför har jag inte hunnit med att uppdatera, inte helelr haft riktig lust.

Igår och idag så har det varit hemma studier. Kan väl erkänna att det inte lästs så mycket=/ Jag städade här igår och idag har jag inte hunnit med så mycket annat än att handla lite, vart ute med hunden och laga mat typ, bjöd Lasse på spagetti och köttfärssås, med semla till efterrätt. Mycket gott. Nu sitter jag med mitt kaffe här(jag har lärt mig dricka kaffe!! Fattar ni, det är ju hur gott som helst? Jag är hooked!!). Nu ska jag snart slå mig ner i soffan med mina böcker och överstrykningspennor sen jävlar! Nu ska jag lära mig! 

I helgen var vi på Magnus Betnér, mycket trevligt. Thilda och Tulle och Lotti och Nicklas hade med biljetter så innan gick vi ut och åt, väldigt god mat. Efteråt så gick vi hem till Sanna och drack lite och umgicks. Mest med varandra men även, till min FASA, med henned majsorm. Alla utom jag klarade typ av att känna på henne och hålla henne men det kryper utmed ryggraden på mig när jag ser dom. Jag vågade känna lite med ena fingerspetsen på henne när Lotti höll henne bort från mig. Och sen hennes lilla tunga som åker ut och darrar, nej min vovve får räcka=). Annars är allt bra, vi ska göra om i vårt varadgsrum nu så vi ska måla hela rummet vitt och sen ska vi sätta upp en ny tv-hylla som jag köpt och sen i mitten av mars kommer vår nya soffa (JIPPIE!!). Det kommer bli superbra tror jag. Får lägga ut bilder när allt är klart sen. Jag har fått tillbaka min telefon så nu kanske jag kommer lägga ut lite fler bilder, inte idag dock, orkar inte=/

Nej, mot soffan!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0