2009!!

Nu har det nya året kommit igång på riktigt.
Jag har fyllt år och fått himla mkt fint av både familj och vänner. Smycken, hudcremer, presentkort och mycket annat!

Igår umgicks jag med Erika mer eller mindre hela dagen. Jag sov på hennes soffa i natt efter att vi druckit vin och tittat på Wallander-Mastermind. Nu har jag och Tias varit och handlat och han ska snart träna och jag ska äta middag hos Erika med henne och Sara, ska bli himla mysigt!

Tentan nästa vecka blev omvandlad till en hemtena. Rätt skönt, blir förhoppningsvis lite lättare att skriva då, men man ska inte ta ut något i förväg!
Vårt arbete ligger lite på is nu eftersom vi itne fick tag i någon att intervjua, men vår föreläsare sa att vi får göra det och lämna in det när vi är klara med det. Han var himla förstående och snäll!

Nu ska jag byta om och hoppa i myskläder för att bege mig mot Erika!

Hoppas på ett bra 2009!


Jag säger då det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0