Äntligen äntligen...

Jag har glömt skriva här vart jag ska en helg i februari.
Jag ska till Norrland. ÄLSKADE Norrland!

Ska dit för att fira min brors svärfar som fyller 60 år och sen min brors svågers son som ska döpas! Allt på samma helg, jättekul ska det bli.

Jag älskar Norrland, sommar som vinter. Sommaren är det så mysigt att bada i älvarna, sitta sent en kväll och kolla ut över en dalar och berg och man kan se hur långt som helst. Allt är så stilla!! Eller äta grillad älg-filé och riktig hemmagjord falukorv!
Eller att på vintern åka med skotrarna upp på bergen och grilla korv och bara mysa! Det är verkligen livet!
Men visst, jag skulle inte kunna bo där, men vara där en gång på sommaren och en på vintern är perfekt!
Sen finns ju min bror och mina brorsbarn där, och dem kan man ju inte få för mycket av! Saknar er så jag tror jag storknar! Snart ses vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0