Första och sista dagen.

Idag är riktiga första dagen på det nya året. Sista dagen jag jobbar för denn "omgång" med.

Ikväll ska jag och Mathias och Tulle och Thilda(som ikväll är Theo-fria) fira lite. Middag och vin på Båten sen ska vi bowla. Ska bli svinkul! Längtar som fan.

Nyårsafton tillbringades med 5 glada barn, 5 glada vovvar och typ 15 glada vuxna i skogen utanför Moheda i ett sueprfint hus. God mat, god dricka, trevligt sällskap och lite smällare. Jag, Elise och Erika tog de sista starka jägermeisterna vid 02,00 ca. Mathias körde hem sen eftersom han lagom till nyår vaknade med feber och huvudvärk. Han (och Erika) Var nog de enda i hela Sverige som vaknade utan huvudvärk och "varför lär jag mig aldrig" klingandes i huvudet igår. Erika steg upp vid nio hur pigg som helst, trots de sena shottarna. En riktigt trevlig kväll med trevligt sällskap och glada miner!
Igår var Jag o Tias, Janne o Erika ute i säkert en timme med våra busfrön till hundar. Gucci och Lilleman racade gärnet i backarna på elljusspåret(typ) medans Tito mest hamnade på efterkälken hela tiden. Det var rejält uppiggande med den promenaden iaf.

Längtar till ikväll Thilda!

Någon fyller år i morgon, och någon på söndag!
Gissa vilka=)

Hoppas allas 2009 blir bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0