Hemtenta-dag och fikadags!!

Idag klockan sju gick jag in på min utbildningssida på växjö universitet för att hämta ner min hemtenta!
Trodde jag. All min info hade försvunnit och istället stod det att jag läste något om Europa. Fuck NO. Så ingen tenta att hämta, men efter lite meck och sök på sidan så hittade jag in på rätt kurs och kunde plocka ner den, thank GOD!

Satt hemma med Natha och skrev eftersom min bärbara inte ville komma åt vårt trådlösa hemma så jag kunde hämta tentan till den datorn. Skrev och skrev ända fram till för en tre kvart sen. Nu är den inne. Nu är jag ledig. Ingen kurs igen förens på måndag. Dessa helgerna är sååååååå sköna.

Sitter och väntar på att Lotti o Nicklas ska komma, och så småningom Thilda och Theo. Jag är sååååå glad att jag är frisk nu så jag kan få hålla honom och pussa på honom. Lyckligare bebis hittar man inte, igår när vi var hos Thilda så log han HELA tiden. Så fort man tittar på honom så ler han så han håller på att trilla omkull. Han är så URSÖT så det finns inte! Älskade unge, vill bara äta upp dig!!

Ikväll ska jag nog äta middag hos Erika och träffa henne kompis Emma, som bor i Halmstad. Erika har berättat massa om Emma, men jag har aldrig träffat henne så nu är det dags t´änkte jag!

Och TACK IGEN älskade Erika som kom hit och tog ut Lilleman i nästan (!) en timme diag när vis att och skrev, och diskade och plockade undan (fanns itne så mkt göra h'r idag för städtanten, jag har skärpt mig vad gäller stöket och kaoset kring mig!). DU ÄR EN ÄNGEL!!!

Nej, på med kaffet för snart är det kafferep=)

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Linus

Gött att du har lämnat in tentan. Njut av din ledighet i ett par dagar nu för snart börjar allaret igen ju:)

Får höras snart!

Kramish Linus

2009-01-17 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0