Konsten att ljuga...

Jag vet någon som ska bli storebror.



GRATTIS Sara och Johan!!

Och grattis till bästa Lukas som ska bli storebror!!

Det var inte meningen att jag skulle få reda på det redan i mitten av december, men eftersom Sara är så dålig på att ljuga när jag frågar varför hon har hela väskan full med järntabletter så fick jag det ändå. Jag fick svära på att inte berätta det, och jag lovade såklart, samtidigt som Sara lovade att jag skulle få avslöja det här... Som sagt bra på att ljuga det är hon inte den där Sara!! =)


Kommentarer
Postat av: Lotti

Men vad roligt!!! Fan vad kul för dem!!



Är hon i vecka 12 nu då??



Hoppas allt är bra med dig också såklart ;)



Pusspuss!

2009-01-10 @ 10:41:04
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0