Ny kurs och frukost a la Thilda

Idag började vi våra inriktningar, det vil säga att jag började läsa juridik. Först ut är Handelsrättslig översiktskurs. Det visade sig att jag inte var antagen till kursen (mitt eget fel oops...) men det löste sig snabbt när jag pratade med en tjej (som nog itne hade en av sina bästa dagar...) på antagningen. Så nu är jag på bana igen. Vi kommer ha två heldagar (10-16 eller 09-15 hihi) i skolan i veckan ca, ibland bara en och ibland tre. Det känns skitbra! Då har man mycket tid på sig att läsa och så med! Sen kommer jag vara grymme på arbetsrätt!! Nu är jag "ledig" tis och ons.

Efter skolan har jag mest tagit det lugnt. Jag har ju försökt komma igång emd träningen nu på allvar, ska känna mig lite mer bekväm i sommar är tanken, och det är väldigt gött redan efter första gången! Så nu jävlar. Min promenad ikväll runt sjön, som ersatte ett step/core-pass blir dock flyttad till i morgon pga nackspärr och så. Det blir både simning och promenad i morgon, Thilda och Theo och Erika ska nog med också!

I fredags så var jag på middga hos Erika och träffade hennes kompis Emma, himla trevlig tjej. Vi hängde lite där, sen åkte jag och Jennie hem till mig. I lördags var vi (jag, Liine, Jennie och lite annat folk) ute. Erika skulle med gått ut, men hon ringde mig klockan 03,00 mellan fre och lör och behövde min bil eftersom hennes kompisar behövde in till BB för deras bebbe ville ut, och Erika fick ta hand om deras lille ursöta flicka. Så Erika var barnvakt till söndag förmidddag! GRATTIS till Emma och Silvio, och inte minst till Lovisa som blivit storsyrra till en liten pojk.

I mon på morgonen så blev jag bjuden (KAN HA varit lite av en självinbjudan) till Thilda på frukost. Klockan nio blev, efter mina protester halv tio, så då ska vi umgås och prata lite skit, mys!!

FÖRLÅT att dte itne läggs upp några bilder men min lovely cell är på mobil.sjukhuset och opereras lite. Den kommer igen inom några veckor, ni får hålla er tills dess! Det händer inte SÅ himla mycket kul. Vill ni ha bilder så gå till Erikas blogg, hon uppdaterar en del av mitt liv med de dagar vi umgås!

Nu ska jag se idrottsgalan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0