Homemade sushi och mys med twinsen

Ikväll ska jag äntligen få min efterlängtade hemmagjorda sushi av Janne!!
Mathais var och hälsade på dem en snabbis igår och då bestämde dem att vi skulle ha en myskväll ikväll och äta hemmagjord sushi och fira barnen som fyllde TVÅ ÅR i måndags.

Tyvärr hade vi inte tillfälle att åka ut på deras födelsedag och vi har heller inte möjlighet att komma på deras kalas på lördag.
Därför ska vi fira dem ikväll istället!! Ska bli jättemysigt och vi ska även få testmysa på Janne och Erikas nya fina STORA altan som Mathais hjälpt Janne bygga. Ska bli supermysigt.
Mathias sa att han och Janne skulle basta och dricka öl(!!) ikväll, men vem gör det mitt i sommaren? Dricka öl ok, mn basta??
Vi får väl se hur det går. Vi får väl ha en hink emd kallt vatten utanför ifall de svimmar av värmen! :)

Nu ska jag packa ihop mig snart och köpa present åt barnen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0