Säger bara EN sak: SOMMARLOV.

Nu har jag sommarlov. I tretton veckor. Skönt.... SÅåååååÅÅååÅååÅåååå skönt!

Ikväll har vi varit hos Rasse som tagit studenten och ätit och skrattat åt honom med sina härliga kommentarer som INTE är rumsrena inför hela släkten med farmor och farfar och morfar. Men dom är ju vana vid honom. Sjukt att liten blivit så stor (JAAAAA jag vet att han bara är 4 år yngre men han fyllde ju precis tolv????).

Första lediga veckan är dock rätt uppbokad. I morgon är det hopptävling för hela slanten med Sofie och hennes häst vänner, ska bli skitkul. På måndag ska jag till Kalmar och Sara. Passa på att träffa henne innan bääs kommer, för att sen åka dit och hälsa på när lillknodden väl tittat ut igen såklart. Men en sista tjejsnacksdag måste vi ha med Sara innan hon blir småbarnsförälder på nytt:) Lukas är ju stor nu och räknas inte till småbarnsskaran längre! 

På onsdag far jag till Stockholm på student och kommer hem torsdagkväll. Min äldsta kusin har med tydligen blivit tillräckligt stor för att ta studenten på bara några år så det måste firas med dunder och brak. Ska bli kul!! Efter det lugnar det sig lite. Jobbar nästa helg och ska ha myskväll med Sofie. Vi ska jobba ihop sen floata och gå ut och äta. Supermysigt!!

Hoppas på att få hit Lotti med för rensning i min bokhylla(Lotti är DA KING på rensning. Man ska alltid ha med henne på sånt!!), och lite skitsnack, som bara vi kan;). Ska med bli jättekul. Hon bor så långt iväg och saknar att inte umgås oftare med henne:( Kom tillbaka hit snart P-L!!!

Annars ska jag bara koppla av och ha det skönt. Ladda inför mitt liv som personalvetare helt enkelt. För nästa sommar kommer jag att få jobba tror jag. Så, detta blir nog mitt sista sommalov med chans till långledigt innan jag går i pension. Som multimiljonär såklart. Så ska jag INTE bo i Sverige på vintrarna kan jag säga för fy fan vad jag trivs i värmen.

So long my dear friends. Dags för lite sömn innan vi ska heja på tjejerna på hoppbanan i morgon!

En tanke till min lillebror som har ryggskott och knappt kan röra sig. Krya på dig lillen, puss till dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0