Tiden den bara rinner iväg...

Snar(nästan) har jag haft lov en vecka och det går undan. Redan klarat av Kalmar hos Sara som var SUPERtrevligt, tack vännen! Hann tröffa både Sara, Lukas, Johan, Mange en snabbis och se Läppen på stan med, hihi=)
Sara uppsaterade mig på avd som händer och sker i Kalmar och det var inte så lite. Störst av allt är ju att deras lilla bebis som snart är färdigbakad ska titta ut! Ska bli så kul att få se vad det är för krabat som sprakade på mina händer igår!

I morgon tidig morgon åker jag och la familia till Sthlm för att fira storkussen som tar studenten, ska bli superkul! Skönt komma iväg.

Ska snart sova en sväng innan jag ska upp tidigt men vill IGEN tacka Lotti!!!!!!!!!!
Min hall är underbar!!! Jennie ska med ha tack på ett litet hörn. Du hjälpte ju med till lite=)

I morgon ännu tidigare morgon åker Lasse och Danne till Nice i France för att köra formel1(!!!!). Hoppas dom får en underbar resa och att de får kul. Tillochmed jag är avis på dem. Det är ju väldigt stort att få köra riktiga formel1 bilar.
Hoppas ni får kul boys!!

Nej, dags för att sova lite!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0