Ännu mer kärlek!

Igårkväll kom Lotti och Milo för att sova hos oss och idag hjälpa mig att städa och rensa lite! TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Jag och Lotti somnade seeeeeeeent inatt(idag på morgonen nästan) efter att ha legat och snackat om allt mellan himmel och jord, och mest om gamla minnen från när vi sov över hos varandra när vi var små. Så himla mysigt!
Klockan halv fem vaknade Milo(nej, vi hade inte hunnit sova så mkt då) och ville ha lite mat, så jag gav han lite i flaska medan jag och Lotti satt och pratade lite till. Så himla mysigt!!

Kaian var här idag och det var så himla skönt att få träffa honom(vi saknar dem som tusan, så var så himla skönt att få höra LIVE att allt var bra med dem alla!). Vi fick se lite bilder på en himla liten söt Leon. Ska bli så himla kul att få lära känna denna lilla krabat. Vi är så stolta över er Liine och Kaian, ni kommer bli underbara föräldrar, KÄRLEK!!

Ikväll har hela gänget varit här, ja nästan då. Jag, Tias, Lotti, Nicklas, Milo, Jennie, Sussie, Danne, Emma och Lasse har sett på idol och bara pratat. Väldigt skönt med såna fredagar. Blivit lite av en tradition att alla samlas här och kollar på idol. De flesta är ju så trötta efter en arbetsvecka på fredagskvällarna ändå, så är perfekt med lite fredagsmys då!

                                                        I morgon hejar vi på Korpen Kungz!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0