Bloggrus!

Jag är inne i mitt värsta bloggrus!!=) Kul va?

Ikväll har vi haft första myskvällen med glögg, pepparkakor och ädelost från Kavli(bra Tulle va??=). Jag, Tias, Danne, Sussie, Jennie, Lasse, Emma och Petter har nu avverkat första premiären!!
Plötsligt ringde det på dörren och Liine och Kaian dök upp. Jag hade messat Liine och skrivit att vi skulle glöggmysa(för att uppdatera henne på vad vi gör utanför sjukhusets väggar) och de hade blivit så sugna på att komma ut lite och träffa oss så dom var här en liten stund. Efter ett tag blev längtan för stor så dem åkte tillbaka till sjukhuset. Leon hade fått sola ett dygn nu, för att slippa gulsot! Skönt att få se dem!!

I morgon ska jag jobba och sen plugga. Denna veckan var rätt tom från början men nu börjar den med fylla sig=/. Men snart är det helg igen!

Nu ska vi kolla lite Filip och Fredrik. Heja Samuelsson, eller vad säger du Junsan??=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0