En bra lördag.

Jag släpade migg upp giår för ett kortpass på jobbet och hade verkligen behövt sova ut, när jag för en gångsskull kom i säng i tid...

När jag jobbade fick jag ett mess från Liine som undrade om jag, Jennie och Sussie ville komma och hälsa på henne en stund precis när jag slutat. och SJÄLVKLART så ville vi det!
Sussie och Jennie ordnade paket och sen stack vi upp till besöksrummet, där vi för lite mer än ett år sen träffade Thilda och Theo för första gången=) Liine kom efter en sutnd och ser väldigt pigg och fräsch ut!
Hon pratade så himla varmt om sin lilla leon och vi frågade verkligen ut henne hur det var med honom! Liine hade för första gången fått hålla honom kvällen innan och var så himla stolt över sin lilla prins! Vi fick äntligen tillfälle att verkligen prata med henne och höra hennes version av hur det gick till och det var väldigt skönt!! I present emd oss hade vi en anteckningsbok där Liine och Kaian kan skriva om Leons första tid i livet. Allt som händer på dagarna nu kommer säkert vara kul att ha skrivit ner sen för jag  tror man glömmer detaljer rätt fort.
Vi hade även med oss ett gosedjurslejon. Leon betyder ju lejon som står för styrka mod och skönhet och vi tyckte det passade alldeles ypperligt med det nu.

Efter det var jag, Jennie och Emma på fika hos en lite småbitter Erika. Hon var inte alls på humör och vi hade rätt roligt åt henne=) Hon bad oss att skratta åt henne, hon skrattade rätt bra åt sig själv med=)

På kvällen körde jag mamma, pappa, Bosse o Berit till den årliga jaktfesten och sen var jag på "Trubbel i paradiset" med Emma o Sofie. Riktigt rolig film. Eller ja, mysig med ett par bra skratt! Min humor var det. Men lite förutsägbar dock=)

Nu har JAAAAAAAAAAAAG städat hela lägenheten efter att Mathias hade lagfest här igår. Att 15 vuxna killar kan skita ner så himla mkt? Fattar inte det... Fläckar överallt... Ska skura vardagsrummet här med och sen läsa lite innan jag åker till Sofie o Danna och pluggar!
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0