Helgen springer iväg...

Ja det gör den verkligen...

I fredags var vi ute hos Liine och Kaian som fått permis till lör fm, och käkade potatisgratäng, fläskfilé(JAAAAAA vi har saknat din mat Liine!!) och kollade på idol. En väldigt lugn kväll. Liine och Kaian var rätt trötta och så även vi andra... Vi kollade på en hellustig film, fast som ändå var lite intressant...

I lördags så var jag och Sofie på CityGross och handlade julsaker så nu är här fint. Mathias hade vart och köpt ljuskoner med=) På kvällen (sent) kom Sussie o Danne förbi och Jennie var här. Blev en halvseriös omgång TP innan alla blev supertrötta o ville sova... Idag har jag o Tias spelat badminton(vill bara tillägga att JAG vann med 12-7 tror jag. Vi hann inte spela klart och ALLA de tolv poängen må vara poänger som Mathias såg till att jag fick. Han gjorde några riktigt usla fake-missar!!) och sen blev det homemade gulaschsoppa med nybaktbröd hos mamma o pappa. Och glögg såklart, samt en hel del roliga kommentarer och El clasíco! Barca vann såklart efter att Zlatan gjort mål!!

Nu ligger jag och kollar på en sak som mamma tipsade mig om. Min familj har ju ett rätt stort intresse för hästar och igår hade mamma råkat zappa förbi Sthlm Horse Show som sände igårkväll och fastnade vid en kille som gjorde de mest fantastiska saker med sina hästar... Kolla in klippet på denna adressen, ni kommer inte ångra er!!:
http://svtplay.se/v/1791381/hastsport/se_hela_pignons_show_pa_sthlm_horse_show?cb,a1364159,1,f,103678/pb,a1364158,1,f,103678/pl,v,,1791602/sb,k103677,1,f,103678

I morgon är det en viktig dag i skolan, ska ha min första MBL-förhandlign som AG-företräde. SPÄNNANDE!
Önska mig lycka till.
Hoppas jag kan blogga lite i veckan. Vi flyttar nog ut till Liine o Kaian i morgon för att hålla koll på huset och stackars Simba ett tag! Liine o Kaian frågade om vi ville det och självklart gör vi det. Ska bli supermysigt att kunna släppa hunden utanför dörren och att få elda varje dag i braskaminen!!

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Erika

Shit vilka hästar, å vilken man!! Helt otroligt vilket samspel. Hästarna var supervackra ju och den lilla hästen så himla go! Puss.

2009-11-29 @ 23:04:54
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0