Blogginlägg ala Jennie!

Har hört att Tette fått kritik för att inte ha skrivit på sin blogg på länge. Därför tänkte jag ta mitt ansvar och skriva lite åt henne. Hoppas inte du misstycker nu Tette :)

För att uppdatera er lite så hade Tette och Tias en kanonbra vecka på Mallorca!
Veckan bjöd på sol, bad och en och annan öl :) 
Andra dagen var det dock inte kanonväder då det drog in en storm över byn. Stranden sögs ut i havet, asfaltsvägar sprack och människor kunde bada på bilparkeringen :)
Men så småningom blev det sol på himmelen och grävmaskinen var i full gång att göra stranden fin igen.

Efter hemkomst från semester har Tette haft fullt upp med plugg, plugg och plugg. Hon är nu äntligen färdig med sitt PM som bara ska skickas in i morgon. Så duktig du är!:)

I helgen blir det ganska lugnt. En del jobb men hon ska också hinna umgås med Lotti och favoritkillen Milo!
Idag fyller han två månader! Grattis till dig lillen! Tiden går så fort!

Nehe nu är det dags för lite mer ugnspannkaka (mums) och sedan står Greys Anatomy på tur!

Ps. Hoppas Tette godkänner mitt lilla inlägg. Har ju ingen egen blogg så fick hacka mig in här istället :)
xoxo / Jennie
Ha ha!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha you rock baby! Jennie då alltså ;)

2009-10-21 @ 22:02:15
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Lotti

JAAA!!! ÄNTLIGEN ett inlägg! Bra jobbat Jennie! :D



Tette, jag tycker att du ska anställa Jennie som personlig blogg-inläggare ;)



Puss på er båda!

2009-10-21 @ 22:16:23
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0