Fredag och pojkvänsfri helg?

Idag är det äntligen fredag... Även om jag varit ledig hela dagen och haft mycket ledigt på sistone är det alltid skönt emd fredagar...

Dagen började emd att jag körde Tias till tåget, han och några kompisar är i sthlm denna helgen och kollar på Sthlm Open och umgås. Det är tomt här utan honom, men samtidigt faktiskt rätt skönt att få vara lite själv. Har städat(eller iaf tänkt göra det?) och pysslat lite.

I kväll kommer Lotti, Nickals och Milo hit och vi ska göra Tapas och kolla på idol. Ska bli skönt bara umgås lite utan att det är stök och att ngt ska "fixas", som varit anledningen till att vi träffats de sista gångera...
Nicklas får nog stå ut med lite tjejsnack ikväll=)

Jag ska snart dammsuga(den sista delen i städningen), sen duscha och sen åka till systemet. Lotti och Nicklas hade lite att göra på dagen så tänkte fixa lite sånt innan de kommer sen, så vi bara kan handla den maten som behövs sen...
Vi åt ju Tapas när vi var iväg och jag fastnade ju för det på en gång. Massa små rätter med olika plockmat, kan det bli bättre? Ska försöka mig på att göra Gambas al ajillo, räkor i vitlöksolja! Mums!!

Nej, dags att ta tag i allt... Längtar till ikväll!!!=)

Byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0