Hemtenta i två dygn!

Just nu håller jag på att skriva hemtenta. Satt hemma på förmiddagen och höll efter första frågan på att börja lipa för jag hittade inte det jag skulle för att kunna skriva klart frågan. Sen ringde Sofie och sa två meningar och allt kändes bättre och jag åkte till henne o Danne på universitetet och skrev klart...........RESTEN! Ja, typ, lite små korrigeringar i morgon som ska göras, men i princip färdig. Så har firat med pasta o vin ikväll!

För övrigt inte så mkt nytt. Vi ska på Halloween-fest hos Ponta, Frida, Madde o Ralle på lördag, ska bil sjukt kul. Vi håller på att fundera på vad vi ska vara utklädda till nu bara. Jennie kanske följer med också!

Idag tjuvstartade jag på julmusten och jag höll nästan på att sätta på julmusik för nu börjar det... Det myser i hela kroppen och jag längtar så enormt till julen.
Alla klagar på detta mörker, och visst jag är emd tröttare och så men jag tycker det är lika mysigt som jag är trött. Tänd ljus, kolla film, läs en bok, laga god mat ihop med vänner, lägga dig tidigt, ja det finns massa bra med det tycker jag.
Och sen längtar jag så himla mycket till Bror, Pernilla, Anton, Fabien och Wilda kommer ner hit!! Ska bli så himla roligt att träffa dem igen. Jag och pernilla har fått i uppdrag av pappa att anordna nyårafton. Vi fpr väl fundera ut lite lekar och mat och annat spex=) Pernilla är rätt grym på sånt och jag tycker med det ör skitkul!

I morgon blir det som sagt mer skriv och lite så. Lägenheten är i hyffsad balans nu så städa får vänta lite till.
På fredag ska jag, mathias, mamma o pappa på middag hos mathias mamma. Jag dyker upp där efter att jag slutat jobba dock, men får gå=)

Natti natti allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Skönt att snart vara klar med tentan, duktig du är!!



Jag längtar också SÅÅÅ efter julen!!! Och vet du? Om lite mer än 2 veckor är det HUSEBY!!!Weeeeiii :D Kul att ni REDAN börjat planera för nyår, det brukar vi göra typ 30 december ;)



Puss, vi måste ses snart! Jag saknar dig mer ju mer vi umgås :)

2009-10-28 @ 21:27:50
URL: http://lotti.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ja klart vi ska fixa något grymt till nyår. Vi längtar oxå ner ska bli så skönt med lite miljöombyte, men att tro på en vit jul nere i södern är väl att ta i......

Kram på dig.

2009-10-31 @ 21:21:16
URL: http://familjenthomasson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0