Bortskämd hund och skällande hund i övergiven stuga?

Har precis kommit hem efter lite äventyr med Erika.

Vi började med att åka och titta på en stugaa som var till salu som Erika var lite sugen att titta på. Mäklaren hade sagt att de som ägde stugan hade det som sommarstuga.

När vi kom dit var det övergivet och tyst och vi gick runt och kikade in i fönster och så. När vi hade gptt nästan ett varv runt huset så börjar en hund skälla där inne. HJÄLP!!!

Vi sprang mot bilen och körde därifrån. Mitt hjärta var i halsen!

Efetr det tittade vi på ett annat hus som låg på en gård men supersnälla ägare som var hur trevliga som helst.

Men seeeeeeeeeeeeeeeeen tittade vi på huset med stort H.
Ligger i en liten glänta, såg fint ut, utifrån iaf. En riktig favorit!!!

Nu när jag och Tias satt i soffan så började vår hund stirra så som han brukar göra när han vet att hans mat väntar på honom och till slut så stirrade han ut i halllen och - hör och häpna - skällde på oss för att vi skulle lyssna på honom!! hallå? Visst att han skäller men inte för att påkalla uppmärksamhet på det viset!

Vet ni avd han ville? När jag reste mig upp sprang han raka vägen ut i köket och satte nosen mot skafferidörren och viftade på svansen. Han ville ha godis? Ja jag säger då det. Han är ju bra bortskämd. Nu har han ju kommit på den braiga idéen att skälla när han vill ha godis med?? Och jag tycker ju bara han är söt är det värsta när han gör så och ger ju såklart honom godis(jättebra upp muntra det beteendet). Meeeeeeeen. Han är ju vår bebis så klart att han ska ha godis när han gör ngt så gulligt=)

Nu är det idol!!!
Såg i ögonvrån på reklamen att en gammal skolkompis till mig sjöng, vars syrra jag umgicks med väldigt flitigt innan och som jag träffar då och då fortfarande! HEJA DIG, jag vet att hon är gryyyyyyyyyyym!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0