En rolig sak som bara Lotti "fattar" tror jag....

Helt plötsligt började jag nynna:...

"Å-å-å-å Miiiiiiilo!!! Vi måste höja våra röster för att hööööööööas".

Lotti: Ska ju inte vara Milo, men började nynna på den nu helt plötsligt. Inte tänkt på det på hundra år, men kommer du ihåg?
Tror du har bandet hemma hos dig...?

Kan vi inte snälla kolla på Men in tights snart??? (Inte för att det har med det över att göra)
Jag kommer till dig så tittar vi på den och Dude wheres my car?
Snälla...? Bara en Tette-Lotti(Milo får SÅKLART vara med=))-dag?
Hade varit sjukt kul=)


Kommentarer
Postat av: Lotti

JAAA!! Lätt att vi ska ha en sån kväll, jag har försökt tvinga Nicklas att se Men in tights i flera månader..! Tror jag knäckte honom när jag underhöll honom (mest mig själv) genom att dra alla roliga repliker ifrån filmen på vägen mellan Falun och Sundsvall på semestern...:)



Pusspuss

2009-09-05 @ 11:18:52
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0