Fredag och akutjobb

God morgon.

Idag var tanken att jag skulle tvätta, ut emd hunden, fixa lite här hemma, ta det lugnt, ner på stan en sväng coh lite så. Så blir det alltså itne riktigt.
Min far ringde och frågade om jag kunde jobba efetrmiddag idag då alla var sjuka, lediga eller iväg på jobbet idag, så självklart gör jag det=)

Så det blir allt jag tänkt göra idag, men en snabbversion av det...=)

Pratade med Sussie nu och hon följer emd mig ut och går emd hunden, lite roligare att ha ngn att prata emd under tiden man går. Måste ju få veta allt om henne nya skola=) Spännande att hon äntligen börjat plugga!

Nej, nu får jag sätta fart då om jags ka hinna!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0