Kakelrivning och förkyldning

Igår fick Liine och kaian sitt nya hus. GRATTIS TILL ER!

VI var där och rev en himelens massa kakel. Vi var typ 7 st som jobbade på och fick en hel del gjort. Hela badrummet med kakel och väggar, garederober och inredning(toastol, duschväggar, komod, handdukshängare och lite sånt) åkte ut. Det var väldigt kul.
Anledningen till att de ska fixa badrummet är att det var fukt under kaklet, vilket inte är bra. Och fukt var det. På vissa ställen var det tom emd BLÖTT. Men nu är det bara platsmattan kvar och lite kakel, sen kan de börja om med det.
Det hittades en mus bakom garderoberna-död. Liine skadade fingret och fick en spik rakt in i foten, jag och Sussie är idag helt igentäppta i hela huvudet. Jag fick stanna hemma från skolan för jag mår så dåligt. Superförkyld och huvudvärk. Usch. Dessutom släpade deras nya kisse in en mus i sovrummet som den lekte med en stund och sen sprang ut med. Jippie=)

Idag är jag då som sagt hemma. Inte sovit en blund i natt, bara legat och snurrat, haft ont i huvudet, snorat och tyckt synd om mig själv. mathias tyckte med synd om mig idag på morgonen och var jättesöt.
Nu är han på väg hem med mat till mig, och hämta mig så jag kan ta bilen och åka och hyra mig en film så jag får vila lite. Det står massa disk i köket men försöker att itne gå in där så jag behäver se det pch ta tag i det.

Ikväll hade jag tänkt se om jag orkar ta mig till Thilda och Tulle en sväng, om de ska vara i huset, och hjälpa dem med Theo en sväng, så dom kommer någonvart!

Idag är jag jättekär i dig;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0