Lugn helg.

Efetrsom jag varit lite sjuk nu(och äntligen börjar må bättre jippie!) så har det blivit en lugn helg.
Var ute hos Liine o Kaian idag och Mathias hjälpte dem med badrummet o så... Jag hjälpte Liine att måla väldigt lite men ändå lite=) Får inte överanstränga mig nu ju...(hihi).

Har ikväll ätit tacos med Danne, Sussie, Jennie o Tias såklart. Erika kom förbi med.
Danne o Suss åkte tidigt och Tias gick och la sig. han har ju jobbat så himla mycket de senaste dagarna plus att han i natt kom hem vid fyra efter poker med jobbarkompisarna=)
Så han var lite trött!

I morgon blir det plugg och lite skola sen----> Flickan som lekte med elden!!!
Jag, Jennie, Tias, Liine, Kaian, Sandra och Bobbe ska se den i morgon. Ska bli så himla kul!!!

Nu ska jag plocka lite sen sova!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0