Mallorca here we come!!

Om bara några timmar (vi ska äta lunch hos mamma o pappa, jag ska till stallet och mathias ska spela en innebandy-match bara) så sitter vi på flyget till mallroca!!!!

Ska bli så himla skönt och jag har packat för mkt i min resväska=) Som alltid ska jag ha FÖR MKT med mig. Jag hade packat ner sex skor men fick skäll av Jennie så fick snällt ta ut iaf två-tre par. Och kläder.... Herregud, har hur mkt som helst med mig, och jag som bara skulle ha en halvfull resväska så jag kan shoppa=) Men men, det får gå ändå!

Men iaf så blir det nog inte så mkt bloggande för min del närmsta veckan, ska faktiskt bli skönt slippa datorer, tv på svenska och allt... Ska bli skönt bara få slappa och sega en vecka!

Nej nu ska jag prata med min bror sen ska vi åka på lunch på Norratropic!

Pernilla: Ja jag har en egen blogg och klart att du får länka till mig!! Hoppas allt är bra med er med! Hinner jag inte ringa idag innan vi åker så mmsar jag en fin bild till er!!=)

So long friends! Här ska det semestras!!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Ha en UNDERBAR semester och skicka fina bilder så vi blir äckligt avundsjuka!:)



Puss och kram!

2009-09-26 @ 12:12:26
URL: http://lotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0