Middag på stan

Jag skulle jobbat kväll idag men fick ta förmiddagspasset då Sofie är sjuk, vilket var rätt skönt.
Slippa jobba till åtta är väääldigt skönt insåg jag när jag gick hem vid två!

Ikväll ska jag, Tias, Gadde och Sara äta ute. Ska bli så himla gott och har redan nu bestämt vad jag ska äta ikväll. Ska bli så himla gott!

När jag kom hem efter att varit ute hos mamma o pappa en sväng emd hunden och cyklat med honom så hittade jag Jennie här hemma. Hon hade somnat under mitt duntäcke i min säng och var helt borta. Hon påstår att hon itne sov utan "tungvilade" bara. Inte tungvilade som i att vila tungan utan tungvila som i att vila tungt=)

Nu ska jag måla naglarna och sen ska jag fixa mig. Killarna komemr när som och ska duscha innan vi åker ner på stan så njuter av lite lugn och ro nu!

So long my friends, hoppas ni får en fin helg!

I morgon är det årliga kräftskivan hos Fam Toresson=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0