Planerande innan resa och mys i Ä-hult

Mina dagara går mest ut på att tänka på vad som ska packas med och skola och jobb.
Nu är det iaf slut på skola för denna veckan och i morgon är det städ, tvätt och packning som gäller.

Idag på förmiddagen var jag i Älmhult och hälsade på Lotti, Nicklas, Milo och Kingo. Det är alltid lika kul och Lotti och Nicklas är ju så roliga med sina diskussioner! Medan jag och Milo mös och jag försökte underlätta hans akut-magknip(som han fick medan han sov!!) så pysslade Lotti och Nicklas. Eller mest Lotti, Nickals var på IKEA en sväng.

Jag tror Lotti tyckte det var rätt skönt att få hålla på att pyssla lite. Synd jag inte kunde stanna längre(skulle ju till skolan), så hade jag kunnat gå ut och gå med Milo så hade dem fått hålla på hemma lite. Lotti älskar ju det!!
Får ta det nästa gång vi ses, när vi kommit hem!
Milo blir bara sötare pch sötare för varje gång man träffar honom. Han låg idag i mitt knä och sov i över en timme och jag pussade honom säkert 100 gånger!! Jag hade iofs kunnat sitta och prata ännu mer med Lotti, kom på två saker i bilne på vägen hem jag glömt säga till dig!! Inget viktigt men saker jag tänkt på vägen till er att jag skulle säga ju!! Vi får ha en update när jag kommer hem igen!

Nu gör jag kyckling. Jag släppte iväg Tias(trots en avtalad städkväll) på hockeyn och sitter nu bara och tar det lugnt medans Stinas kyckling blir klar i ugnen! Ska till Lasse o Emma o se idol sen och trippa in till Erika och säga hej med tänkte jag, i flyttstöket!

So long my friends!!

Ps. Tog massa bilder på Milo idag men hittar inte min sladd till telefonen och inte min minneskortsomvandlare heller!

Kommentarer
Postat av: pernilla

Tjena tjena!

Har du oxå en alldeles egen blogg?? Är det ok om jag länkar din blogg till min??

Hoppas att allt är bra med er, här är allt super. Wilda gick runt idag med en mobil i örat och berättade att hon pratade med faffa.



Kram till er.

2009-09-23 @ 21:16:29
URL: http://familjenthomasson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0