Världens finaste

Idag har jag varit på besök hos familjen Granquist-Berglund (som ni kanske sett på Lottis blogg. Här kommer iaf ett mer "allmänt" inlägg:)).
Jag har pratat, vaggat, luktat och myst med nya tillskottet Milo. Vilken liten pingla han är. Han är så himla underbar! Jag är alldeles lyrisk över honom.

Tycker detta är så stort och vuxet att min lilla sparv till bästis har gått och blivit mamma? Och ja jag veeeeet, hon har renoverat tre kök, ägt två bostadrätter och ett hus och köpt ny bil, varit tillsamman med Nicklas i "godknowshowlong" och äger en egen hund och allt sånt annat vuxet, men att skaffa barn är i en helt annan liga!! Det är liksom sånt man gör när man är vuxen och när blev vi det liksom?? Jag missade nog det provet eller något, Lotti?? Det var ju inte längesen vi hade vårt lilla "vad"?=)

Milo är iaf en alldeles underbar bebis som har varit hyffsat snäll mot sin mamma under "bakningen", kom ut kvickt och ändå hyffsat(!!!) smärtfritt och nu är typ bara mysig och ickeklagande och så sjukt härlig att umgås med(förutom att han då sover typ 22 av dygnets 24 timmar, men han är ju hur söt som helst att titta på då!)
Jag är så glad att jag ska få lära känna dig!

Kort från dagen

Lillsparven ligger och sover medans vi "vuxna" sitter och pratar om något moget.


Kingo ligger vid vagnen och vaktar lillhusse när han sover.


Jag flummar hellre framför kameran än hjälper stackars Milo som föröker
tala om för mig att "hallå Tette, jag har faktiskt tappat nappen!!".



Lotti kom på att besticken behövde oljas, what liksom? Har man tid med sånt när man har en liten bebbe?
Svar: Ja, självklart. När man har en liten snäll bebbe som är nöjd mest så har man det=)

För övrigt denna dag hann vi med kaffe, prat, en sväng på IKEA, prata lite till, äta lunch, kolla på alla kort dom tagit och såklart igen beundrat lilla Milo=)

TACK MINA FINA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0