Happy new year!!

Det nya året har då sannerligen satt fart redan!

Nyår var trevligt förutom att jag mådde piss och sämst av alla, var så himla förkyld och kunde inte äta någonting. Min mage var helt i balans men så fort jag skulle äta så började jag må illa!!

Det var iaf mysig middag hemma hos mamma o pappa med brorsan o Pernilla och alla barnen. Vi lekte charader och Fabien och Anton var med och var så himla duktiga!!

Jag fyllde ju år efter det och det var middag hos mamma och pappa, stekt kött med hemmagjord klyftpotatis och kantarellsås!! MUMMA! Jag fick hur många grattis som helst både över internet och sms under hela dagen, TACK ALLIHOPA!

Nu har jag lämnat in mitt sista PM och börjat med C-uppsatsen. Ska på handledning på måndag för att spika det sista så att jag sen bara kan börja skriva skriva skriva! Ska bli kul, men känns lite ensamt att sitta hemma helt själv. Får nog förlägga delar av min vecka till bibblan, kanske ihop med Sofie!

Vi har även fått träffa (titta på) Leon några gånger. Liine och Kaian bjöd ut oss på middag och vi har varit där ngra gånger till, deras element har varit lite muppiga så deras personliga hjälpreda har vart där och knackat=)
Leon är så himla söt och växer i ett rasande tempo, nu väger han över 2300 gram!!! Han börjar bli stor (jämfört med för någon månad sen bara!!). Det är så himla skönt att veta att deär hemma, och de verkar så glada och de passar så himla bra ihop.

Jag lägger ut lite bilder från tiden som har gått=)


Jag och Wilda vid korvgrillningen hos mamma och pappa


Mathias och Wilda är kramgoa på nyår


Jag och Anton, snart lika långa=)


Fabien och Anton, båda tycker
det är kul att grilla korv egentligen=)


Brorsan och Pernilla!!=)


Lotti, Nickals och Milo var också med. Inget kort på dem alla ihop dock=/
Milo ser ut som om han nallat lite mkt på skumpan??=)

GOTT NYTT ÅR OCH EN GOD FORTSÄTTNING!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0