Hope for Haiti, Iphone och mitt älskade norrland!

Sitter och lyssnar på några av de artister som gjorde framsträdanden på galan Hope for Haiti now. Justin Timberlakes version av Hallelujah och Beyonces version av Halo är riktigta 10-poängare! Har ni möjlighet så lyssna på dem, och SJÄLVKLART ska ni skänka en slant till de drabbade i Haiti! Pluspoäng till alla de skådespelare, artister och andra kändisar som ställde upp och engagerade sig i galan, en del av dem ska ha avbrutit semestrar i andra delar av världen för att återvända till USA för att kunna ställa upp, verkligen fint gjort!

Jag och Mathias beställde i fredags våra nya telefoner. Det blev varsin Iphone. Jag har velat fram och tillbaka med detta men betsämde mig för den nu. Den kommer nog i morgon, ska bli såååå kul att börja pilla med den!!

I mitten av februari packar jag och mathias in oss, våra skidor och våra skriller i bilen och far till Norrland. Det ska bli så skööööönt, även om jag kommer skriva på min(just nu förbannade) uppsats under tiden, så ska det bli så skönt komma dit. Jag älskar att åka dit. Det är speciellt både sommar och vinter, det har sina fördelar under båda årstiderna. Enda nackdelen är att det tar så lång tid att åka dit=/ Men vad gör man inte för att få träffa sina älskade brorsbarn och självklart brorsan själv och Pernilla! Ska bli otroligt kul och skönt!

Annars händer inte mer än att jag skriver. På mi uppsats. Och jag orkar inte skriva hur det går eller hur långt jag kommit för just nu är det inte så kul=) Men men, bit ihop, gör om gör rätt.

Citerar en av mina nya favoriter från Stjärnor på Slottet, Siwan: eeeeeeeoooooooowwww va geeooooottt!!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0