Rolig vecka!!

Jag har nu börjat mitt sommarjobb och det är himla skoj!
Det är ju på samma plats som jag gjorde min praktik och jag trivs superbra. I den gruppen jag jobbar finns det fyra tjejer till i åldrarna typ 30-40 (trodde dem var mer 25-35 när jag  började, men de var  visst lite äldre, vilket, om ni läser detta är en komplimang!!!). De är iaf superroliga alla fyra och vi skrattar rätt så mkt ihop. Sådär sköna människor som tar hand om mig på allra bästa sätt.

Idag var vi på midsommarlunch på ett jättemysigt ställe utanför stan!

Nu sitter jag och tittar på när Mathias gör armhävningar och  situps. Han har precis spelat en fotbollsmatch. OCH bladat runt sjön typ. Blir trött bara av att tänka på det:)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0