God kväll! Efter att i förra veckan ha s...

God kväll! Efter att i förra veckan ha sagt att "helt sjukt konstigt att jag inte blivit förkyld nu när jag börjat på ny arbetsplats" fick jag det right back at me! Nu ligger jag och snörvlar med nässpray, halstabletter, värktabletter och snorpapper jämte mig! Men det är verkligen inte så farligt! Är ledig till på måndag så jag repar mig nog:). Ville få ngn att tycka synd om mig lite! Imon blir det städ och plock hemma, komma ifatt lite! Trivs bättre och bättre på mitt jobb! Underbara arbetskamrater och jag har verkligen kul! Ser fram emot nästa vecka med telefonsamtal och nya roligheter! Ska bli kul att se vem som kommer vinna vår interna tävling i min arbetsgrupp! A och J har ännu inte avslöjat första priset! Åh längtar till måndag:). Nighty nighty! Ps. Min Pech har flyttat till Sthlm/Malta!! Kommer sakna honom här i stan! Hoppas vi ses snart Mr P!!!!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0