Helgen.

Detta har varit en riktig toppenhelg!

I fredags åkte vi direkt efter jobb och handling ut mot skogarna i Mästreda till G och S. Och lillan såklart.
Vi blev bjudna på älgstek och massa gott till. Vilken middag!! Det var så himla gott och verkligen en toppenfredag! Och lilla Isabelle är så himla söt!! Hon har växt så himla mkt sen vi sågs sist!

Lördagen bestod av helgpyssel mest, var på shoppingrunda, förlängde mina naglar och lite annat pyssel.
På kvällen var vi på middag hos Mathias mamma med mina föräldrar med. God mat och trevlig sällskap, inte fel.
Vid kvart i elva tog vi taxi in till stan och Mathias och hunden åkte hem och jag ner till stan för att möta upp Sara och Linda! Har inte träffat Sara på jag vet inte när, och Linda var med längesen:)
Det var jättekul att prata ikapp lite, även om man har lite svårt att prata när man är ute på ett dansgolv. Men Sara kommer hit ikväll med efter att hon jobbat och ska sova här så då hinner vi förhoppningsvis prata lite till!

Nu håller jag på att laga middag, blir söndagsstek med grönsaker och sås och till efterrätt blåbärspaj med kokos och citrongrädde till. Ska bli gott, mums!!
Så nu ska jag, Mathias och Mr L´oreal äta söndagsmiddag!
Ha en bra kväll alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0