Långhelg!

Eftersom vi haft långa dagar med utbildning nu så fick vi ledigt idag, vilket var perfekt.
En lång helg behövdes! Jag valnade upp förkyld idag men mår ändå ok, trots att jag inte tagit ngn medicin.

I eftermiddag ska jag hjälpa Liine passa Leon lite, hon ska ha möte och kunde verkligen inte ha honom med så självklart ställer man upp om man kan! Han och jag ska hem till Lotti och Milo och fika lite. Ska bli mysigt. Frdagsmys!

Nu håller jag på att plocka iordning lite och ska städa en sväng tänkte jag. Jag vart ute med hunden och fixat så nu är jag snart helt redo för helg.

Ikväll ska vi till Liine och Kaian, vi ska bara se Idol och käka lite, bli lugnt.
Imorgon ska Mathias spela cup emd sitt fotbollslag sen på kvällen far vi antagligen till Kalmar. Vi skulle först åkt till Sara och Johan och hälsa på, men eftersom dem har fullt upp emd huset så flyttar vi nog fram det lite. Ev skulle jag träffa henne och barnen en sväng i morgon!
Kanske åker vi förbi Johan på Öland och tittar till dem vid huset för att se hur det går!

Nu ska jag ta tag i dammsugningen:)

Trevlig helg alla!


Leon redo för sin första innebandymatch i februari i år, 4 månader gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0