Vad blir det för mat? Det är ett av mina f...

Vad blir det för mat? Det är ett av mina favoritprogram så sitter i sängen och tittar på det, har unnat mig ett glas vin:). Givande dag på jobbet idag, trivs verkligen bättre och bättre! Vi nio nya är ett bra gäng, har sjukt kul ihop! Vi är i olika åldrar och med vitt skilda bakgrund. Vi har alla jobbat med kundservice på olika sätt och kommer från alla Sveriges hörn verkligen, men har humorn gemensamt, väldigt roligt gäng! Vi diskuterade skillnader i dialekter och olika ords betydelse idag, haha! Imorgon är första dagen efter alla utbildningar, ska bli väldig kul och spännande. Jaa, jag trivs helt enkelt! Snart sova! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0