Förlåt för seg uppdatering... Pratade m...

Förlåt för seg uppdatering... Pratade med min svägerska Pernilla innan. De var iväg samtidigt som oss, fast i Turkiet och kom på mig själv idag med att sakna mina ungar så mkt så var tvungen att ringa och höra hur det gått, inte pratat med dem sen se kom hem! Hon uppdaterade mig på läget: Wilda hade flörtat järnet med alla, vägrat bada i "det guppiga"(havet) och om Fabien som börjat rida! Både Wildisen och Fabbe är i åldrar då de tänker en del hit och dit och ibland så kommer det ju ut såna klockrena kommentarer:). Vad jag saknar er allihopa!!!!! Bror min hann inte prata med mig så mkt, kollade på match så allt var i sin ordning! Nu äntligen ska jag sova! Imon blir det lunch hos Madde(Kaians syster) och sen kaffe hos Liine tror jag! Hoppas på regnfritt imon!! Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0