Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg!!

Längesen jag längtade efter helg så som jag gjort denna veckan!

Igårkväll var vi hemma och åt goood middag(med nobissås för er lata jävlar som inte orkade er hit haha!!!) och vi bjöd även Johan på middag. Han är målvakt i Mathias innebandylag. Himla rolig kille!!:)

Efter det satt vi i soffan till sent. Tror jag gick och la mig vid två:) Supermysigt. Idag kom Calle och hämtade Mathias för de ska spela innebandycup i Alvesta idag. Jag ska göra mig i ordning nu och åka och titta med min lillebror. Sen ska han och jag ut med hundrana tänkte vi, JOhan hade Quera idag eftersom Henrietta jobbar lite! Var ett tag sen Lilleman träffade henne med, han har ju hängt lite med Maja nu, Kaians mammas rottweilertik. Hm, undra om Quera blir sur...?=)

Ha en bra heeeelg allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0