Joaquin vs. Olle

Ni som känner mig väl vet att filmen Walk the line har en speciell plats i mitt hjärta. Likaså Johnny Cash och Joaquin Phoenix som spelar Johnny i filmen. Om jag skulle få välja en känd skådespelare att få sitta ner och prata med så skulle jag vilja prata med Joaquin!


Men igår när jag satt och kollade på Idol 2010 fick jag en smärre chock när Olle Hedberg klev in i juryrummet och slår sig ner på en pall, iklädd jeansskjorta och med en gitarr i handen. Just då under den stunden han sjöng var han otroligt lik Joaquin just i filmen Walk the line!

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Thilda

Jag tänkte precis samma tanke

2010-09-10 @ 10:54:07
Postat av: N.

dem är verkligen lika. men olle är definitivt snyggare, och han kan ju faktiskt sjunga och spela gitarr:)

2010-10-25 @ 16:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0